יש משרדים המעסיקים עובד או עובדת ניקיון ויש משרדים המעדיפים חברת ניקיון. לכל אחת מהאפשרויות יש יתרונות וחסרונות, אך באופן כללי למשרדים עדיף להשתמש בשירותי הניקיון של חברת ניקיון.
חברות ניקיון מעניקות פתרון מלא לבעלי המשרדים, הם מספקים את הציוד, את חומרי הניקיון, את צוות העובדים והם מיומנים בטכניקות השונות של הניקיון כמו למשל ניקיון חלונות גדולים ועוד. בנוסף, חברות הניקיון מחויבות לכל תנאי הבטיחות של העובדים, הן רוכשות עבורם פוליסות ביטוח שמכסות הן פגיעות ונזקים גופניים שעלולים להיגרם לעובדים והן פגיעות שנגרמו לרכוש ולציוד היקר של המשרד.
מחפשים חברת ניקיון משרדים בתל אביב – אנו נספק לכם שירותי ניקיון למשרדים בכל סדר גודל ולכל מטרה. אנו מיומנים ומקצועיים ומספקים שירותי ניקיון רבים למשרדים באזור תל אביב ובסביבה מתוך שמירה על רמת ניקיון גבוהה, על שירות אדיב ועל אמינות.
אוהבים משרדים נקיים, הגעתם אל היעד! צרו קשר עוד היום!
חברת ניקיון משרדים בתל אביב – למה עדיף לשכור חברת ניקיון על פני עובד ניקיון?
מחיר נמוך יותר
על פניו מנקים פרטיים דורשים מחיר נמוך יותר מאשר חברות ניקיון בתל אביב, אך המחיר שהם דורשים אינו מציג את כל התמונה.
כאשר אתם נעזרים בשירותי הניקיון של עובד פרטי אתם נדרשים להוסיף על התשלום דמי נסיעות, ביטוח לאומי, דמי הבראה, חופשות ומחלות. בלי להרגיש אתם הפכתם להיות המעסיק של העובד הפרטי ולא אחת נדרשים לשלם תשלומים נוספים. אם תחליטו שלא לשלם את כל התשלומים האלו אתם עוברים עבירה פלילית ובנוסף, אתם מסתכנים בכך שאם יקרה משהו לעובד אתם תידרשו לשאת בכל ההוצאות.
שכרתם חברת ניקיון, אתם אינכם המעסיקים של העובדים, אלא החברה ואתם פטורים, בהתאם לחוק, מתשלום של ביטוח לאומי, דמי מחלה, דמי הבראה ועוד.
אחריות וביטוח
העסקת עובדי ניקיון כרוכה בנטילת אחריות למקרים שבהם הם נפצעים במהלך העבודה. כדי להימנע מתשלומים של פיצויים, של אובדן ימי עבודה , טיפול רפואי ועוד, עליכם לרכוש עבור העובד פוליסת ביטוח.
שכרתם חברת ניקיון, האחריות על פציעה של העובד חלה רק על חברת הניקיון והיא זו שתידרש לרכוש את פוליסת הביטוח לעובדים.
חברות ניקיון רבות מחזיקות גם פוליסות ביטוח אשר מבטחות את הריהוט ואת הציוד המשרדי היקר במקרה של גרימת נזקים כתוצאה מעבודת הניקיון.
חשבונית מס המוכרת להוצאות
חברות הניקיון מעניקות לכם חשבונית מס עבור התשלום שאתם משלמים להם. חשבוניות המס מוכרות כהוצאה מוכרת והיא מנוכה מסך כל ההכנסות שלכם החייבות במס.
שכרתם עובד ניקיון, ברוב המקרים, סביר להניח שהוא אינו מנפיק חשבוניות מס.
חיסורים ומחלות
העובד חולה, הוא לא יכול להגיע לעבודה מכל סיבה אחרת. המשרד לא יישאר מלוכלך. חברות ניקיון מחזיקות צוות גדול של עבדים. במקרה שבו העובד הקבוע מטעם החברה לא יוכל להגיע לעבודה, החברה תשלח עובד חליפי,
שכרתם עובד פרטי, עובדי ניקיון פרטיים אינם מחזיקים עובדים חליפיים. אם הם חולים, עבודת הניקיון תידחה עד שהם יבריאו או עד שתמצאו עובד אחר.
צריכים שעות נוספות?
יש לכם אירוע במשרד, אתם עורכים כנס רב משתתפים וצריכים עובדי ניקיון נוספים לפני האירוע ולאחריו? חברת ניקיון תשמח לספק לכם ללא בעיה עובדים נוספים גם לעבודה חד פעמית.
שכרתם מנקה פרטי, אם יהיו לו שעות פנויות הוא יגיע אליכם ואם לא, הוא לא יגיע. מהניסיון שלנו, למנקים פרטיים טובים, אף פעם אין ימים או שעות פנויות.
לא מרוצים מעבודת המנקה?
חברת ניקיון משרדים בתל אביב תמיד תוכל להחליף לכם מהיום למחר את עובד הניקיון עד שתהיו מרוצים.
שכרתם מנקה פרטי, לא תוכלו להיפטר ממנו בקלות, ברוב הפעמים תידרשו לשלם פיצויים וגם אם הצלחתם להיפטר ממנו תידרשו להתחיל שוב במסע אחרי עובד ניקיון אחר.
שאלות ותשובות
חברת ניקיון מנקה באופן יסודי את המשרד! יש חברות המציעות שירותים נוספים כמו שירותי ליטוש ופוליש ולעתים גם שירותי הדברה.
לא. אתה אינך המעביד של העובד, אלא חברת הניקיון, ולכן אינך חייב לשאת בעלויות אלו.
פוליש זוהי שיטה להברקת הרצפות וליטוש זוהי פעולה שמטרתה לחדש את הרצפות ולטפל בפגמים שעליהן.